Mandø, Vadehav og en lille guidet tur!

Hvornår:
26/09/2021 kl. 10:45– 16:00
2021-09-26T10:45:00+02:00
2021-09-26T16:00:00+02:00

Mandø, Vadehav og en lille guidet tur!

–  årets tur for Fiskeri- og Søfartsmuseets museumsforening

Kære medlem af museumsforeningen

Nu Corona endelig har trukket sig lidt tilbage og vaccinen tilladt at mødes, er det tid til at bruge nogle smukke timer sammen.

Turen går til Mandø og vi har skruet et program sammen, som rummer hyggeligt samvær, lidt fortælling om livet på Mandø og et måltid mad.

Startsted er ved Vadehavscentret i Vester Vedsted, hvor vi kører med traktorbus hen over vaden til Mandø.

På Mandø vil der være mulighed for selv at gå rundt, eller følge Mandøbussens guide, der vil fortælle om livet på Mandø. Fællesspisning er lagt ind som en del af programmet.

Dato: søndag 26. september

Tider:

10.45 fremmøde ved p-pladsen Vadehavscentret, Okholmvej 5, vi kører i egne biler.

Kl. 11 afgang Vr. Vedsted

Kl. 15 afgang Mandø Brugs

Ca. kl. 15.45 ankomst Vr. Vedsted

Prisen for det spændende Vadehavsarrangement er kr. 189 pr. voksen, og indeholder:

• Traktorbus t/r
  • Middag (nakkesteg stegt som vildt m. tilbehør samt jordbærtrifli)
  • Lille guidet tur i Mandø by

(prisen for børn u. 12 år er kr. 105 for hele pakken, blot med menu pommes og nuggets)

Drikkevarer købes på stedet.

Praktisk info:

Vi har reserveret 60 pladser – selvfølgelig nederst/inden for, så der er garanteret tørvejr på kørslen. Husk coronapas!

Deadline 11. september:
Tilmelding til Kirstine Bonde på mail kirstinebonde@gmail.com og samtidig betaling på mobilepay 2461 1612 senest 11. september. Husk ved mail at oplyse navne på alle deltagere samt telefon og e-mailadresse.

Forbehold:
Turen gennemføres ved minimum 15 deltagere.

Gangbesværede:

Afstandene i Mandø by er meget korte og den guide tur tilpasses gæsterne.

Vi ses til en tur på Vaden.